🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سید شروین کاظمیان

 

خانه آیی خواهم ساخت روی ابر

سپید

خوانش: 53

سپاس: 1

 

محبوبه شب من صدا زد

خوانش: 127

سپاس: 0

تعداد نقد: 1

 

همه مردم شهر با من خاطره دارن

ترانه

خوانش: 64

سپاس: 0

 

یه کافه ساختم توی ذهنم

ترانه

خوانش: 141

سپاس: 0

 

هندزفری تو گوشم

سایر

خوانش: 100

سپاس: 0

تعداد نظر: 2