🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاکستر

(ثبت: 231209) شهریور 11, 1399 

 

درد اگر نباشد
روزی!
شبی
با سوزنده ترین واژها آتشی خواهم افروخت
عاشقانه ترین شعرم را
نرم شد اگر
سنگ دلت
تا به سحر
در یک روز بارانی
با آرامش دستان دخترک گل فروش سر چار راه
خاکستر شعرهایم را
خواهم سپرد به دریا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 11, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    شهریور 11, 1399

    درودها برشما
    جناب ظهوری عزیز
    🍃🌹🍃🌹🍃
    در پناه خدا

  3. فریبا نوری

    شهریور 11, 1399

    درود جناب ظهوری آرام گرامی

    بسیار دردمند و زیبا

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا