🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداحافظی از فعالیت های محیط زیستی

(ثبت: 217330) آبان 12, 1398 

کیمیا
دستانمان را به هم گره زدیم
تا ناجی جنگل باشیم
اما درختان
ما را به خاطر نیاوردند
چرا که انگشتانمان
بوی تند تبر میداد
و میوه ی خنده هامان
طعم تلخ تمسخر داشت.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 12, 1398

    سلام و درودها

    استاد کریمی عزیز

    دلنمیراد

    تقدیمی :

    🌸🌺

    جنگلی را ،ما دلا ، ناجی شدیم
    بر تبر دستان چرا راضی شدیم

    با بیان ایما ، اشارت جنگلی
    بین هر یک اشجری قاضی شدیم

    ولی اله بایبوردی

    12 / 08 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    درود آقای کریمی بزرگوار
    تلخ اما پر معنا
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر و موفق 💐🙏

  3. ابوالقاسم کریمی

    آبان 15, 1398

    سلام
    از شما اساتید گرامی

    سپاسگزارم

  4. ابوالقاسم کریمی

    آبان 15, 1398

    پایدار باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا