🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای خون

(ثبت: 208984) اسفند 26, 1397 

 

آماس می‌کند
تا می‌رسد جنون
از ریشه‌های زخم
بر “خوشه‌های خشم”

.

مرزی ست بین فلسفۀ هیچ با همه؟!

.

در هفت خطّ خاک
افسوس، عنصری‌ست که زخمِ گذشته را
بر حال‌های خستۀ خالی‌تر از خراب
آماس می‌کند.

 

#فریبا نوری
نوزدهم تیرماه نود و شش

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 1, 1401

    درود بر شما استاد گرامی بانو نوری ارجمند

    از شعر تان بهره مند شدم

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏🌹

    • فریبا نوری

      آذر 1, 1401

      درود و سپاس فراوان از مهر حضورتان جناب مهدی پور گرانقدر
      الان به سایت که آمدم شعر زیبای غوغای نگاه را در بخش سخن دل سایت دیدم و مجددا چه قدر لذت بردم به راستی که عالم آرای نگاه است این سخن دل.

      🌷🌷🌷🌷🌷

      • جواد مهدی پور

        آذر 1, 1401

        سلام و احترام استاد گرامی بانو نوری

        مهر نگاه سبزتان زیباست

        شاگرد نوازی های شما مایه ی دلگرمی ست
        والا کدام اثر است که بتونه از نقد ژرف کلک تیز نگار شما فرار کنه

        میدونم که به لطف می خوانید

        از بذل عنایت شما استاد گرانقدرم سپاسگزارم

        سر فراز باشید به مهر

        درود هاااا

        💐💐🙏🙏🙏🙏🙏🌺🌸

  2. زهرا آهن

    آذر 1, 1401

    درود بر شما مهربانوی فرزانه

    گاهی اوقات لازم است زخم های گذشته را شکافت تا چرک و عفونتش خارج شود وگرنه مرگ به بار می‌آورد…

    پایدار باشید و شاعر🌺🌷🌸

    • فریبا نوری

      آذر 1, 1401

      درود و سپاس و موافقم زهرا جان
      🌷🌷🌷🌷🌷

  3. سلام و درود و خدا قوت
    زیبا سروده اید.
    بله، و گویا
    زخم گذشته، بر حال های خسته ی خالی تر از خراب، بازگشته است.

    • فریبا نوری

      آذر 1, 1401

      درود جناب رضاپور گرانقدر
      زخم گذشته که برنمی گردد کهنه می شود
      سپاس از مهر حضورتان
      🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا