🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا خودش خاست

(ثبت: 3011) دی 4, 1395 

افتادی وسط زندگی ام..

درست مثل اتفاق

مثل اتفاقِ عاشقی..

ناخواسته بود..

و کمی سخت..

چون..

من تو را هیچ وقت از خدا نخواسته بودم

او خودش خواست من را برای تو و تو را برای من باشی..

شاید خوب می دانست دو دیوانه تکمیل یک جنون اند جنونی به بزرگی………عشق❤️

#سوگند_صفا همین الان یهویی.. شاید شبیه سپید نباشه.. ولی دلی و یهوییه..

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و عرض ادب محضرتان بان سوگند گرانقدرم

    خیلی خیلی  خوشحالم که امروز یکی از اشعار زیبایتان را می خوانم

    بداهه ی دل انگیز و عاشقانه ی  است

    دلم برایتان تنگ شده بود

    خوب شد که اومدید

    امیدوارم  همچنان شاهد سروده های آسمانیتان باشیم

    درود بر شما و احساس قشنگتان

    سر فراز  باشید به مهر

    • سوگند صفا

      دی 6, 1395

      سلام و عرض ادب استاد بزرگوارم جناب مهدی پور …خیلی ممنون و سپاسگذارم از حضورتون و کامنت پر از مهرتون….افتخار دادین… ممنونمممممممم……. زنده باشین استاد

  2.  سلامو  عرض ادب     معطر شدم از گل گلستان کما لات شما زنده باشی

    • سوگند صفا

      دی 6, 1395

      سلام و درود بی کران خدمت استاد عالیقدر..
      جناب آقای خادمیان ..
      سپاس گذارم از حضورتون..

      زنده باشین استاد…..

  3. مينا امينی

    دی 12, 1395

    مهربانم ممنونم که این حس قشنگ رو اشتراک گذاشتی

    زیبا بود که

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا