🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزان بی مهر

(ثبت: 264754) مهر 26, 1402 

 

در جستجوی قدم هایت
تمام برگ های زرد را زیر و رو می کنم
سراغ تو را
از برگ های سرخ نیمه جان می گیرم
نشانی از تو نیست جز ابرهایی تیره
با طعم تلخ نبودنت
که آسمان دلم را احاطه می کنند
بیا که در این خزان بی مهر
چه بی رحمانه
باران بر پنجره ی قلبم می کوبد
و هر لحظه پاییز
نداشتنت را
به من یادآور می شود

 

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا