🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزان تلخ ..‌.

(ثبت: 4858) مهر 12, 1396 

                   « به نام خدا »

  خزان رسید و دلم بیقرار خواهد شد !

  خزانِ زندگی ام کِی بهار خواهد شد ؟

  اساس و فلسفهٔ تلخِ زندگی این است ؛

 که هرکسی به بلایی دُچار خواهد شد !

                « مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 13, 1396

    اساس و فلسفهٔ تلخِ زندگی این است ؛

     که هرکسی به بلایی دُچار خواهد شد !

     درود بر  شاعر بی  نظیر پاک

    مانند همیشه  عالی ست

    در پناه خدا

    • مهران اسدپور

      مهر 17, 1396

      درودها جناب خراسانی ارجمند ؛

      حضور ارزشمند و بنده نوازی مداوم حضرتعالی را سپاس میگویم …

      پیوسته شاد و تندرست باشید.

  2. مينا امينی

    مهر 13, 1396

    درودها 

    مانا باشید و موفق

    • مهران اسدپور

      مهر 17, 1396

      درود و سپاس خواهر گرانمهر ؛

      موفق و مأجور باشید..‌.