🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسوف

(ثبت: 262129) مرداد 20, 1402 

 

شعر هایم وحشت زده
نماز می خوانند
خسوف بی پایانت را

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 20, 1402

    سلام
    زیبا سروده ای ست
    قلم تان تواناتر
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 20, 1402

    درودتان باد شیدا جانم💗
    زنده باد جانا👏👏🌹🌺🌸
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  3. سینا دژآگه

    مرداد 21, 1402

    سلام و عرض ادب بانو شهبازی ارجمند
    مثل همیشه زیباست. قلمتان صیاد جرقه‌هایی ماندگارست. درود بر شما.
    پاینده باشید به مهر🌸🌺🌸🌺

  4. مهرداد مانا

    مرداد 21, 1402

    فکر کنم به این شکل از سرودن ” پریسکه ” می گویند . دقیق نمی دانم
    ولی این کار به علت ارتباط بین وحشت / خسوف و نماز ، کار بی نقصی بود . آفرین

  5. محمد رضا خوشرو

    مرداد 22, 1402

    درودها
    موفق باشید

    🌹

    • شیدا شهبازی

      مرداد 25, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا