🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی هادی همتی
تاریخ تولد: 1402/06/25
جنسیت: مرد
شهر: قروه
بیوگرافی:

راز دارم
همچو پیله ی ابریشم بسته.
درونم در پیج و تاب ساختن
بال خواهد گشود .
پرواز خواهد کرد
عاشق نوشتن و موسیقی ام
متاهل و دارای دو فرزند پسر هستم وساکن روستا هستم
شماره تماس واتساپ 09396834342

آخرین اشعار هادی همتی

زیبای من

هادی همتی 26 شهریور 1402

 

خیالی نیست…

سپید

خوانش: 153

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

تسلیم

هادی همتی 24 شهریور 1402

 

روباهی مکار پشت در مانده است

خوانش: 106

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

دلبربایی

هادی همتی 18 شهریور 1402

 

گفتی که می آیی، منتظر باش

سپید

خوانش: 102

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

ضربان سیاهی

هادی همتی 09 شهریور 1402

 

جای بحث دارد، هنوز

شعرنو-نیمایی

خوانش: 156

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

لیاقت سکوت

هادی همتی 21 مرداد 1402

 

تو مانده ای در آن‌سوی تنهایی های مخملی

سپید

خوانش: 96

سپاس: 1

تعداد نظر: 6