🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسوف نمی شود

(ثبت: 234228) آذر 16, 1399 

 

نه اینکه بگویمت
دوستم بداری
نه اینکه بدانم
صاعقه شوم
در آسمان خیالت
راست می گویم اما
نیازمند تر از
پرنده به پرواز
عطشناکتر از
آینه به نور
مشتاق تر از
قناری به آواز
دوستت می دارم
و نیز نیک می دانم
تا ابدیت خدا
سایه هیچ ماهی
خورشیدت را
در اقلیم قلبم
کسوف نخواهد کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا