🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خون و خدا

(ثبت: 264554) مهر 19, 1402 

 

نمیدانم
نزدیکتر از خون به خدا
چه آبی
ریخته
بر اوراق
چه قرمز
بر صحن خاک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درودبسیار زیباست
    بسیار زیباست
    در پناه خدا

  2. مهرداد مانا

    مهر 20, 1402

    سلام
    فکر کنم نزدیکتر از خون ، به خدا
    چیزی دیگر نباشد . با اینکه همیشه هم روی خاک ریخته می شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا