🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در کدامین مرگ

(ثبت: 266997) دی 23, 1402 

 

نمی دانم
نه جسمی بود
یا که چشمی
تا ببینم
نه عطری بود
یا که شامه ای
تا ببویم
نه آوازی
یا که گوشی
تا بشنوم
نه نسیمی
یا که تنی
تا ببسایم

نمیدانم
در کدامین مرگ
عاشق شده ام؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا