🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید دو چشمت را

(ثبت: 264840) مهر 29, 1402 

 

بر ظلمت روزم
برکش دو چشمت را
چشمان ترم ، هر دم
بر ذروه ی در مانده
شاید که ببینم من
صبح طلوعت را
_____________________
ذروه :قله ،بالای هر چیز

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا