🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط خوردگی

(ثبت: 246481) فروردین 4, 1401 

 

فرمانده تویی بگو هلاکم بکنند
آویز ز آن درخت تاکم بکنند

گر قالب چون تویی ز گِل ریخته‌اند
تردید چرا؟بگو که خاکم بکنند

معیار مکن فسانه ای چون فرهاد
در عشق بگو مرا ملاکم بکنند

خط خوردگی کتاب تقدیر توام
شرمنده صنم بگو که پاکم بکنند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 4, 1401

    درود جناب بهرامی گرانقدر
    شعر زیبایی است فقط به نظر من اگرچه صدای ابیات واحد است ولی شیوه بیان به نوعی است که خواننده را سردرگم و او را مجبور می کند بیت ها را مجددا بخواند و با هم انطباق دهد.

    🌹🌷🌷🌷

    • احمدرضا بهرامی

      فروردین 7, 1401

      با سلام و عرض ادب خدمت شما
      بله فرمایش شما درست است و سعی میکنم در آینده این مشکل را برطرف کنم
      با تشکر از لطف شما 🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا