🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خود

(ثبت: 268791) فروردین 13, 1403 

 

من، حکم خدا، روز ازل نقض شدم
آن لحظه که خود خدای خود فرض شدم
تیر غضب خدا شدم بر سینه
بین بدن و روح خودم مرز شدم
جان کندم و خود درون خود دفن شدم
بر خود زدمو و درون خود نبض شدم
اینقدر که بیخودی به خود پیچیدم
در گردش بی نتیجه ام هرز شدم
اینگونه مرا به خویشتن وعده نده
من خود ز وجود دیگری قرض شدم
من نقش زمین شدم عذابم بدهد
آب از سر من گذشت تا سبز شدم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 13, 1403

    سلام و درود بر شما
    تیر غضب اشتباه تایپ شده

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 13, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شعر بسیار زیباییست
    قلمتان ماندگار دوست بزرگوار🌺🌺🌺💐💐💐

  3. فروردین 13, 1403

    سلام

    دو مدل قافیه در شعر وجود دارد،
    فقط یکبار می‌توان از قافیه شایگان بهره برد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا