🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلوص

(ثبت: 252658) آبان 11, 1401 

 

به آسمان گفتم

به ابر ها بگوید

بارانی ببارند

به حس و حال من

یارانی برسند

به فریاد من

که در انتظار عَقدِ دل به پاکی اند

عُقده ندارند و شاکی اند

باران را

می شناسد احساس آن ها

عاشق اند

 

محمدحسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آبان 11, 1401

    باران را
    میشناسد احساس آن ها
    عاشق اند

    لطیف بود مثل قطره های باران روی صورت نوزاد
    🌸🌸🌸🌸

    • محمد حسنی

      آبان 11, 1401

      درود بانو آهن
      سپاس از حسن توجه شما

      در پناه خدا🌹