🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خودمان هستیم

(ثبت: 240443) تیر 20, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

در خانه ی طبقه ی/
دهم… دهم… دهم… دهم… چهل و نهم/
تزئیناتش باستانیِ روشن/
و غم از بوستانکِ شادانش گُم/
و اهلش دلارامِ پا در تلاطم/
خودمان هستیم.//

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 20, 1400

    و اهلش دلارامِ پا در تلاطم/
    خودمان هستیم.//

    با آنکه من اینگونه آثار را چند وجهی می دانم اما زیبایی آن در این است که هر خواننده برداشت و تصویر سازی و همزاد پنداری خود را با آن دارد.
    درود بر شما

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 21, 1400

    درود و سپاس از لطف نظر شما گرامی🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا