🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید

(ثبت: 232804) آبان 7, 1399 

 

شاخه شاخه
شورِ مهر
می تراود از
گونه های افق
پلک می دوزم
به اردیبهشت نگاهت
همیشه بهاری!
معجزه ای!
از خورشید چشمانت
به لکنت افتاده
مردمکم

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

نقدها
  1. اکبر رشنو

    آبان 7, 1399

    سلام

    این سروده در ایجاز قابل قبول
    ودر ادبییتی جالب
    در استعاره ای که در شروع ملحوظ نظر بود

    در سرایش عالی خود به پایان بسیارخوب خودش رفته
    شرو ع وختام هردو عالی

    “مردکم “در ایهام بود
    و
    بسیار در غنای شعر افزونی بخشید
    وحتی پایان را در استعاره خویش غریق کرده
    و
    معنی در شعر افزون بود از لفظ

    در همبستگی خوب وپیوند در طول وعرض

    واین نشان شعررا در اختصار بر سینه می زد

    با ارادت

    • درود و مهر و ارادت استاد رشنو عالیقدرم
      بیکران سپاس مهر حضورتان را و این نقد بسیار ارزشمند..
      همه در سایه آموختن از دانش ادبی و تجربیات ارزنده ی شماست اگر سروده ای لباس برازنده ی نام شعر بر تن کرد.
      هزار بار سپاس که هستید، برقرار و تندرست باشید🙏💐🙏

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 7, 1399

    درودها
    کوتاه زیبائی از قلم شما خواندم
    مانا و نویسان باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود و مهر گرامی،
      به لطف می خوانید
      برقرار و پیروز باشید💐

  3. جواد مهدی پور

    آبان 7, 1399


    به لکنت افتاده
    مردمکم

    👏👏👏👏👏

    زیبا ست

    درود بر شما استاد گرانقدرم بانو یار علی زاده

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر فراز باشید به مهر

    دورد هاا

    💐🙏💐

  4. درود بر شما استاد گرانقدر بانو یار علی زاده
    🌹سپیدی زیبائی از قلم شما خواندم🌹
    🌹لذت بردم🌹

  5. علیرضا آرین مهر

    آبان 10, 1399

    سلام‌ و عرض ادب
    بسیار عالیست
    قلمتان مانا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا