🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صفر عاشقی

(ثبت: 266712) دی 22, 1402 

 

باز هم
ژانر وحشی چشمانم
سر بی ساعتی عشق
زار زار
بر دشت بی گناه نگاهت
نیزه می نشاند
امان از مژگانم
امان
پلان به پلان
ایمان بیاور
به آغوشم

 

#شعر_سپید
#مینا_یارعلیزاده
#ملکه_ی_شعر_سپید

پ؛ن: برای همسر عزیزتر از جانم که همیشه ۲۲ دی ، روز میلادش ، روز تولد منست ، خدایا شکرت که عشق را آفریدی❤

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 22, 1402

    درود مینا یار علیزاده عزیز
    شعر زیبایی است
    زادروز همسر ارجمندتان بر شما و ایشان فرخنده

  2. سلام
    مبارک باشه

  3. درود بر شما بانو
    عشقتان ماندگار
    زادروزشان خجسته👏👏👏🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    دی 23, 1402

    سلام

    زاد روز همسر عزیزتان. مبارک

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  5. درود و احترام
    چه هدیه ی زیبایی
    مناسبت خجسته ای است
    مبارک همسرتان باشد
    شادباشید
    باآرزوی تندرستی و سعادت و نعمت و برکت
    پیروز وپاینده🙏🍃🌿💐🌿🍃🙏

  6. شیدا شهبازی

    اسفند 4, 1402

    سلام و احترام
    زیبا سرودید
    تولد پر مهرتان پرتکرار 👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا