🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیخودی

(ثبت: 266413) دی 1, 1402 

شعری در رگهایم
لخته می گردد
حال واژه ها ، خون
روزگار جمله ها، سخت
زایمان زودرس بخت
نوزاد ناقص اندوه
قابله ی تاریخ
آویزان از سقف:
صندلی، میز ، پنجره ، تخت
گلدان پا در هوا
پژمرده گل
تشنه درخت
در قاب کهنه ی عکس
فرورفته در لاک
بانوی خاکسترپوش خاطره
ورق می شود دل
قلم می گیرم از دیوار
خشکیده در
به نگاه آفتاب
شعری اما
در رگ هایم
بی خودی
وول می خورد

 

خرداد ۱۴۰۲
#شعر_سپید
#مینا_یارعلیزاده
#ملکه_ی_شعر_سپید

 

 

نظرها
  1. درود و احترام
    شاعر ارجمند نو قلم
    مینا یار علی زاده
    با اشتیاق خواندم بسیار زیبا سروده اید
    پیروز باشید و پاینده

    • سلام و مهر و ارادت استاد
      سپاسگزارم از بزرگواری حضور و نظر ارجمندتان
      و مسرور که مورد پسند نگاه بلندتان واقع شد
      پیروز و در پناه مهر باشید🙏💐

  2. سلام‌مینای عزیز
    دختر شاعرم

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

    • سلام و مهر و ارادت باباطارق عزیزم
      ممنونم که به مهر می خوانید مشق های شاعری دختر شاعرتان را
      عالی نگاه بلند شماست❤
      درپناه مهر پیروز باشید و تندرست💐🙏

  3. درود خانم یارعلی زاده
    با آرزوی توفیق الهی _ قلمتان نویسا
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا