🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخم های سیاه

(ثبت: 266400) آذر 30, 1402 

 

برشته ام
سینه سرخم
نازکم
نارنجی رنگ
در گلویم فشار آورده باز
هزاران چلچله ی زخمی
بغض هایم اما سپید
کجاست دفتر شانه هایت؟
کو مُشکین جوهر انگشتانت؟
تا ورق ورق
گریه شوم
بشکنم
از نو شوم آغاز

 

#شعر_سپید
#مینا_یارعلیزاده
#ملکه_ی_شعر_سپید

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1402

    سلام و درود

    دلت شاد و سرت سبز و وجودت خوان شادی
    بر آن خوان عاشقانه تا سحر ، گل خوان شادی

    بداهه ای تقدیم ‌نگاه دختر عزیزم

    در پناه خدا🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • سلام های پرمهر و یلدایی ام تقدیم بابای خوب پاکم
      به به! چقدر خوشوقتم که بداهه ای چنین تر و پر شور از باباطارق شعر و ادب دریافت کرده ام
      مفتخر و مسرورم داشتید خداوند شما را حفظ کند
      شب یلدایتان پر از عشق و مهربانی❤

  2. درود و احترام
    شاعر ارجمند زیباقلم
    مهربانومینایارعلی زاده
    اول از همه امیدوارم عرض پوزش مرابابت تاخیر در پاسخ نظر لطفتان پذیرا باشید
    در مراتب مختلف زندگانی از جمله ادبیات برایتان بهترین و بالاترین پیروزی ها
    را آرزومندم
    اشعارتان بسیار پرمحتوا و دلنشین است
    بابت اشتراک افکارتان سپاسگزارم

    • سلام و ارادت استاد یزدانی گران ارج
      یک دنیا ممنون از مهربانی کلامتان
      و سپاسها برای دریافت دیدگاه بسیار ارزشمندتان
      دسترسی به سایت و فعالیت در آن برای من به سختی و گاهی ناممکن است و فکر میکنم این از گوشی خودم بوده و آنتن و نت منطقه سکونت مان که به ضرورت ضعیف شده و گرنه طور دیگری می بود این شعر قرار بود دو روز پیش یعنی در روز تولدم بر سایت نمایش داده شود که علارغم تلاش بسیارم موفق نشدم آن زمان ثبتش کنم و همچنین فایل صوتی دکلمه شعر که دوست داشتم در کنار شعر تقدیم می شد ولیک به همان دلایل که پیشتر گفته شد به اثر ضمیمه نگردید
      وگرنه بیشتر از محضر شما استادان عزیزم در شعر پاک بهره می بردم و این افتخاریست که شعر هایم در این گنجینه ی پاک به اشتراک گذاشته می شوند

      یلدایتان سرشار از عشق و مهربانی
      در پناه پروردگار باشید💚

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 30, 1402

    مهربانوی ارجمند
    قلمتان سر سبز. بسیار زیبا سروده اید
    یلدا بر شما مبارک باد
    🙏❤️❤️❤️🙏❤️❤️❤️

    • سلام مهربانوی ادیب
      سپاسگزارم از سبزی حضور و نظر ارزشمندتان
      شادکام و تندرست باشید❤🙏

  4. معین حجت

    آذر 30, 1402

    درود بر شما بانو …
    عالی👏👏👏💐💐💐

    • درود و مهر استاد حجت گران ارج
      عالی نگاهید و پرمهر
      سپاس از حضور و نظر بسیار ارزشمندتان🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا