🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیالات تو

(ثبت: 222239) بهمن 21, 1398 
خیالات تو

 

«خلوتی کو که خیالاتِ تو آنجا ببرم
دیده بَر بَندم و دل را به تماشا ببرم؟»
دخترِ باکره ی طبع گهر بارِ دلم
تا تماشاگه افسانه ی فردا ببرم
دست در دست نسیمی بگذارم آزاد
شاد و مستانه به دامانه و صحرا ببرم
با شقایق بنشینم، نفسی تازه کنم
قصه ی داغ دلش را به خدا تا ببرم
هرکه را آه دلی باشد و غوغای غمی
سوی میخانه به امیدِ مداوا ببرم
دُرِّ نابِ دَری از ملکِ خراسانِ وجود
سینه ریزی زِ غزل تُحفه به دریا ببرم
آسمان پر ز ستاره ست، به خود می گفتم
طارقم، شوق خیالاتِ دل آنجا ببرم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 21, 1398

    خوش به حال خلوتیان در جلوت…

    سیر روحی با عالم خیال جانب به یقین …

    هر که آهی به دلی دارد و اندوهِ غمی
    سوی میخانه که از بهر مداوا ببرم

    سلام و درود

    استاد مهر نگار جناب خراسانی عزیز

    شادکام باشید

    تقدیمی : 💐

    هر کجا یار تجلّی ،چه کنی فردا را
    یاد دی حال کنی همره اویی ما را

    ساقیا ده قدحی پر ز شرابی صافی
    تا که نوشی بشود جلوه گری هر جا را

    ولی اله بایبوردی

    21 / 11 / 1398

    🌿🌿🌿💐🌿🌿🌿

    • طارق خراسانی

      بهمن 21, 1398

      سلام و درود به دوست گرانقدر شاعرم

      سپاس از حضور همیشه گرم و پر مهر آن عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. بهمن 21, 1398

    سلام استاد خوبم

    چقدر زیبا و دل انگیز است این نقاشی

    ارادتمندتان
    پاییز

    • طارق خراسانی

      بهمن 21, 1398

      سلام بر پاییز عزیز

      الهی همیشه بهار باشی و شاد

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا
      🌿❤️🙏🌿

  3. فریبا نوری

    بهمن 22, 1398

    سلام

    “دُرِّ نابِ دَری از ملکِ خراسانِ وجود
    سینه ریزی زِ غزل تُحفه به دریا ببرم”

    بسیار زیبا
    👏🌿👏🍃

  4. مینا یارعلی زاده

    بهمن 22, 1398

    “هر که آهی به دلی دارد و اندوهِ غمی”

    درود و سلام و مهر استاد
    چشمم همه باران
    دلم شرحه شرحه
    در آیه آیه ی شعرتان
    زلال شدم
    ممنونم از شعرهای خوبتان
    که صیقل روح و روانست
    پیروز و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا