🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختران من

(ثبت: 235204) دی 16, 1399 
دختران من

 

هستی و هیلدا
ای کودک دانای من
ای نازنین هیلدای من
هر شب دو چشم ناز تو
خواب است با لالای من
من دوست می دارم تو را
ای هستی زیبای من
ای دختران مهربان
مهر شما معنای من
هستید مانند پری
در ساحل دریای من
آن چشمهای مهربان
در خواب و در رویای من
در شامگاه زندگی
امید فرداهای من
من با شماها زنده ام
یاد شما، دنیای من
اینگونه معنا می شود
شعر من و آوای من
فردا چه افزون میشود
شادی ی روح افزای من

سروده شده در12خرداد99
تقدیمی به دختران زیبا
و دوست داشتنی ام
هستی و هیلدا
امیدهای زندگی پدر و مادر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما
    خیلی زیباست
    خدا حفظشون کنه🌹

  2. بهمن 14, 1399

    عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا