🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر

(ثبت: 6661) شهریور 24, 1397 
دختر

بدترین حادثه ی زندگی ام بعدازتو

اینگونه رقم خواهد خورد

فکرکن

بی توبه دریا بروم

ازقضا

دختری آنجا باشد

رنگ پیراهن او

رنگ لباست باشد

چه بلایی به سرم می آید؟

حالِ شبهای منه بعدازتو

حال یک طفل بدون پدراست

درکم کن…..

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):