🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غربت

(ثبت: 6214) تیر 8, 1397 

دراین روزهای غم انگیز دورازتو

شبیه سربازی هستم 

که به دوردست ها تبعید شده باشد

وتو 

مانند آخرین نخ سیگاری

که اشتباهی درجیبش جامانده باشد

بهترین تسکین من هستی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 8, 1397

    سلام و خیر مقدم 

    سپید بسیار زیبایی ست 

    در پناه خدا شادزی

  2. Z .M

    تیر 9, 1397

    درود برشما جناب جابری گران ارج

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه حق

  3. سامان جابری

    تیر 9, 1397

    سلام خانم میرزایی عزیزممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا