🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سامان جابری
سامان جابری

دختر

سامان جابری 24 شهریور 1397

بدترین حادثه ی زندگی ام بعدازتو

اینگونه رقم خواهد خورد

شعرنو-نیمایی

خوانش: 188

سپاس: 1

ترکِش های نبودنت 

برتن مردی نشست

سپید

خوانش: 247

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

سرگیجه های بعدازقلیان را

بیاد

سپید

خوانش: 216

سپاس: 2

هرزمان

که شیرین ترازگذشته می شوی

سپید

خوانش: 214

سپاس: 4

دراین روزهای غم انگیز دورازتو

شبیه سربازی هستم 

سپید

خوانش: 221

سپاس: 2

تعداد نظر: 4