🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت سرخ

(ثبت: 247165) فروردین 31, 1401 

 

پای ریشه هایم
خونش را ریخت
که جای سبز
سرخم

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)

فروردین۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 31, 1401

    درود بانو بهمنی عزیز 🌸🌸🌸

  2. لیلا بهمنی( سالیز)

    فروردین 31, 1401

    درود وارادتبانو نوری کرانقدر مکث نگاهتان را سماس🌸🌸

  3. سارا رحیمی

    فروردین 31, 1401

    درودتان نازنین بانو
    زیباست💐💐💐

  4. فاضله هاشمی

    فروردین 31, 1401

    درود🌸🌸🌸🌸

  5. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1401

    سلام
    کوتاه زیبایی ست
    سبز بمانی همیشه

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • لیلا بهمنی( سالیز)

      اردیبهشت 2, 1401

      سلام وارادت استاد خراسانی گرانقدر سپاس که خواندید زیبا تر اندیشه بی مرز شماست🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا