🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگر بلند مهر

(ثبت: 5879) اردیبهشت 1, 1397 
سنگر بلند مهر

موج گرفته مرا، اما
نمی جنگم
تا خاطره پر پر نشود

در سینه سنگر بلند مهر دارم
با هر ترکش
یک بنفشه می چینم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):