🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسلخ

(ثبت: 268873) فروردین 17, 1403 

 

به مسلخم بار دیگر بیا و
نیزه را در سینه ام بکار
یا تبر بر دوشم بگذار
خستگی مگر چند فرهاد کوهکن دارد
که پیوسته از پشت پنجره
در این تنهایی به من می نگرد
بگذار نظاره گر این لحظه باشم
بی وفایی طعم تلخ شیرین را می شناسد
گاهی از آینه، خیال خوش صدای تو را می دهد فریبم
من اگر بازیچه ی اوهام نیستم
تا کی مژده ی وصلت مرا در شماطه ی انتظارم می کشد

بیا
به مسلخم بار دیگر بیا و نیزه ای در سینه ام
یا تبری بر دوشم بکار
یا جان دادنم را تماشا کن
تنها عاشقان کافر نیستند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. برهان جاوید

    فروردین 17, 1403

    درود
    بسیار زیبا و پر احساس و ارزشمند

    یا تبر بر دوشم بگذار
    خستگی مگر چند فرهاد کوهکن دارد
    که پیوسته از پشت پنجره
    در این تنهایی به من می نگرد

    پاینده و پیروز باشید
    ❤️❤️❤️🌺🌺🌺👏👏👏

    • مهدی محمدی

      فروردین 17, 1403

      با اهداء سلام و تحیت

      متشکرم از حضور سبزتان تابنده باشید به مهر ایزدی

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 17, 1403

    درود جناب محمدی عزیز و بزرگوار
    دستمریزاد
    شعر زیباییست
    بدرخشید چون همیشه دوست ارجمندم.
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏👏💐💐💐

    • مهدی محمدی

      فروردین 17, 1403

      با سلام و عرض ادب

      متشکرم لطف کردید خوش امد عرض می نمایم. تابنده باشید به مهر ایزدی

  3. احمد محسنی اصل

    فروردین 18, 1403

    درود بر شما جناب محمدی
    سروده ای فهیم از قلمتان خواندم و ممنونم
    برقراری وجودتان را ارزوست💐🌺

    • مهدی محمدی

      فروردین 19, 1403

      با اهدا سلام و تبریک ایام بهاری

      متشکرم به مهر خواندید و به دیده لطف نگریستید

      خوش امد عرض می نمایم دلتان سبز و قلمتان تابنده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا