🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شانه ها

(ثبت: 269110) فروردین 25, 1403 

 

قلبم شبیه نارنجک
یک چهارشنبه تا دلسوزی روزنامه ها
صدا گلویم را گرفته در خفقان
به تو می اندیشم
تنهایی ام لا به لای خاطرات دیده نمی شود
وقتی در مرز بی باکی ام
واژه ی انتحار
دلبری می کند
قلبم شبیه نارنجک و چهارشنبه ای
که تو می خواهی
مرا بارها انزوا کشت
آمدی سراغم
از جانب مهر طلوع ورزیدی اما
من زیر این همه نور تو
باز هم دیده نشدم
سال ها گذشت
سال های خاموشی
و من جای خالی خود را
در کنار تو شمارش خواهم کرد
نمی دانم آخرین تقاضای من چه خواهد بود؟
مگر روزهای بودنم چیزی به جز یک حرف بود؟!
فلسفه ی بودنم را زیر نور شمع
خاموش کن
آهسته گریه کن
لرزیدن شانه ها
یعنی
وداع ما

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سخاوت

    فروردین 25, 1403

    درود بر شما
    فلسفه بودنم…
    واقعا زیبا و ستودنی است

    • مهدی محمدی

      فروردین 25, 1403

      سلام و عرض ادب

      خوش آمد عرض می نمایم. متشکرم لطف دارید تابنده باشید به مهر

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 25, 1403

    درود جناب محمدی
    قلمتان نویسا 🌷🌷

    • مهدی محمدی

      فروردین 25, 1403

      سلام و عرض ادب

      متشکرم تابنده باشید به مهر

  3. برهان جاوید

    فروردین 25, 1403

    یک چهارشنبه تا دلسوزی روزنامه ها

    درود جناب محمدی عزیز

    زیباست و دلنشین

    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

    • مهدی محمدی

      فروردین 26, 1403

      سلام و عرض ادب

      متشکرم از لطف و مهر همیشگی تان

      تابنده باشید به مهر و دلتان بهاری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا