🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد چندین ساله

(ثبت: 260721) خرداد 20, 1402 

 

ازین زنجیر زندان ناله دارم
درین دل درد چندین ساله دارم

طبیبی کو؟ رها سازد ز دردم
که از سوز دلم تبخاله دارم

 

م.ع(خلوت)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. رضا

    آذر 7, 1402

    عالیی
    با خواندن شعر های استاد ادم انرژی های خوب میگیره

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا