🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمگشته

(ثبت: 260720) خرداد 19, 1402 

گمگشتۀ من کاش برآید روزی
وین قصۀ جانسوز سرآید روزی

عمریست درین کنج قفس منتظرم
تا یار من از آن سفر آید روزی

م.ع(خلوت)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    خرداد 19, 1402

    درود بر شما🌹🙏

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 19, 1402

    درودو سپاس بزرگوار رباعی زیبایی است

    دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 19, 1402

    درود بر شما
    🌺💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا