🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در آزمون رد شدی

(ثبت: 232644) مهر 27, 1399 

 

آمدی …

با خود آوردی خاکِ  خُشک

زیرگیری

با قدم های دُرشت

گفتی…..

هر کار بخواهی با توام

می نویسم خاطرات در هر برگ زندگی

ترکه گیرم به لب در بهار زندگی

دلربای بیش نیستم

یاد افکارم  ببوس

بردی  ….

بوسه از لب هایم

در رویایی خواب

گفتم قلاده گردن

بوس می خواد چکار

ماندی ….

با شلاق مهر خامم کنی

لب بدوزی زنده زنده

شب آویزم کنی

خواندی……

شعرم هنگام خواب

سرنهادی روی دستم بخواب

عشق باشد

من نذارم سوالی بی جواب

می شکنم غرورت را

تنها بخواب

گوشم…….

آرام آرام  ربودی آرامشُ  با واژه ها

خواندم عشق را با خاطرات

گوش کردم به نقل عشق پُرماجرا

رد شدی…..

من معلم نیستم رد شدی

عاشقی را نیافتی برشدی

بی محبا

تو آوردی با خود خاک خُشک

زنده زنده کُشتی

زیر محبس خاک درشت

ردشدی

منوچهر فتیان پور(راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 27, 1399

    🌹🌹🌺💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا