🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در جستجوی یک رویا

(ثبت: 4748) شهریور 14, 1396 
در جستجوی یک رویا

یک،دو،سه…

برای ندیدنت

چه احمقانه چشم بستم

اما چه شیرین است توهم یافتنت

وقتی فرهاد باشی

هزار یک،هزار دو،هزار سه…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):