🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در خواب هم

(ثبت: 240656) مرداد 14, 1400 

بی‌تاب و بی‌قرار توام، پیش کس نگو
من زخم بی‌شمار توام، پیش کس نگو

از این‌ که سرنوشت منی شهر پرشده‌ست
از این‌ که من نگار توام پیش کس نگو

دنیا تمام زندگی‌ام را به باد داد
بازنده‌ی قمار توام، پیش کس نگو

عمری اگر که چشم‌ به‌ راه تو زیستم
اکنون هم انتظار توام پیش کس نگو

ٱیینه پر شده‌ست ز بود و نبودنت
پنهان و ٱشکار توام، پیش کس نگو

بیداری‌ام به شوق خیال تو بگذرد
در خواب هم کنار توام پیش کس نگو

مژگان فرامنش

@mozhganfaramanesh

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 14, 1400

    سلام و درود
    احسنت
    فنی، زیبا و پر احساس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا