🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا کنار من ای هم‌صدا و هم‌سخنم

(ثبت: 240655) مرداد 5, 1400 

 

شکوفه می‌کند اینک ترانه‌های تنم
خزیده فصل بهاران به لای پیرهنم

جوانه می‌زند از هر طرف تبسم گل
بیا کنار من ای هم‌صدا و هم‌سخنم

بیا که عشق در آغوش گیسوان من است
ببین که خنده به لب‌های روزگار، منم

دویده شیمه‌ی عشق تو در رگان من و
نشسته عطر تو در حجره‌حجره‌ی بدنم

تو میله‌ی گل سرخی، تو جانِ نوروزی
و من به‌غیر تو از زندگی سخن نزنم

چقدر پیرهن لاله‌زار می‌زیبد
به سرزمین خراسان و خطه‌ی کهنم

 

#مژگان–فرامنش

@mozhganfaramanesh

 

 

 

نظرها
  1. سلام

    دستمریزاد🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 5, 1400

    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید
    موفق باشید و درخشان
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا