🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مژگان فرامنش
تاریخ تولد: 1369/06/01
جنسیت: زن
شهر: هرات
بیوگرافی:

مژگان فرامنش متولد سال یکم شهریور ۱۳۶۹ در هرات ـ افغانستان.
کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی، شاعر و نویسنده و صاحب چهار مجموعه‌ی شعر.
قالب‌های شعری غزل، رباعی، چارپاره و... را کار می‌کنم.
برنده چندین جشنواره‌ی داخلی و خارجی، ازجمله: برگزیده‌ی یازدهمین جشنواره شعر فجر در ایران. برگزیده‌ جشنواره قند پارسی در لندن و ده‌ها جشنواره و ...

آخرین اشعار مژگان فرامنش

در خواب هم

مژگان فرامنش 14 مرداد 1400

بی‌تاب و بی‌قرار توام، پیش کس نگو

خوانش: 208

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بیا کنار من ای هم‌صدا و هم‌سخنم

مژگان فرامنش 05 مرداد 1400

 

شکوفه می‌کند اینک ترانه‌های تنم

خوانش: 227

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

رنج زن بودن

مژگان فرامنش 01 مرداد 1400

زندگی اشک شد از شیمه‌ی جانم سر کرد

خوانش: 222

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

خیر و شر

مژگان فرامنش 30 تیر 1400

 

تاریخ، هستی مرا زیر و زبر کرده‌ست

خوانش: 232

سپاس: 5

تکه تکه

مژگان فرامنش 28 تیر 1400

 

در تنم گورهای گمنام است، مرده‌های مرا ورق بزنید

خوانش: 174

سپاس: 6

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 1