🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنج زن بودن

(ثبت: 240654) مرداد 1, 1400 

زندگی اشک شد از شیمه‌ی جانم سر کرد
عشق پیدا شد و غم از دو جهانم سر کرد

آتشی در دل من بود که با دیدن تو
شعله‌ورتر شده و از هیجانم سر کرد

گنگ خوابیده‌ی من هم‌نفس ثانیه‌ها
ناگهان واژه شد از نوک زبانم سر کرد

تلخی میوه‌ی ادراک و غم نارس عشق
عقده شد، اشک شد از چشم زمانم سر کرد

سرزمینی که مرا زاد نمی‌خواست مرا
زخم این حادثه‌ از نام و نشانم سر کرد

و خدا خواست درین معرکه زن خلق کند
رنج زن بودن من از مژه‌گانم سر کرد

#مژگان_فرامنش

@mozhganfaramanesh

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 1, 1400

    سلام

    عالی و زیبا

    دز پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. مسعود آزادبخت

    مرداد 1, 1400

    سلام و احترام گرانمهر بانو فرامنش
    بسیار زیبا بود پرداختتان
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا