🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در قالب سروش(5)

(ثبت: 219526) آذر 29, 1398 

باز، آوازِ ناز، نغمه ی راز/
باز، دل نغمه های دلپرداز/
تازه انگار گشته عمر آغاز/
فصل وصل بهار، خرّم باد!//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام

    استاد رضاپور عزیز

    باز، دل نغمه های دلپرداز/
    تازه انگار گشته عمر آغاز/

    دست مریزاد

    تقدیمی :🌺

    1 🌈

    عمر را آغاز هست اتمام لا
    نغمه پردازان جهانی آشنا

    حرف ها دارد مگویی راز را
    گوشزد بر ما به ایما ای رها

    🌈 2

    نغمه رازی بشنوی آواز را
    همچو کوهی انعکاسی بر فضا

    از فضایی بی کرانی جانِ من
    نازنینی صوت را طالب دلا

    ولی اله بایبوردی

    29 / 09 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌸🌈🌈

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 29, 1398

      سلام و درود و سپاس فراوان تان🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌹🌷

  2. علی معصومی

    آذر 29, 1398

    درود و ارادت
    🍃🌺🍃🌷🍃🌺🍃🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا