🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در قالب سروش(7)

(ثبت: 219528) دی 1, 1398 

 

بی قرارم؛ قرار من رفته/
مونسِ شامِ تارِ من رفته/
یار من رفته/
اشک ها! ای ستاره های غریب!//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا