🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در مسیر شهرمان بی پول بنزین می زنم

(ثبت: 268738) فروردین 11, 1403 

 

بس که شد آشفته خاطر حال و روز میهنم
درد بی درمان گرفت از دست مسئولان زنم

سال شمسی  رفت و مالک آمد از مازندران
دید در خانه نشستم فکر وام مسکنم

با خشونت گفت امشب یا اثاتت را ببر
یا که تنبان تو را فردا ز پایت می کنم

شعله ور شد پیکرم وقتی شنیدم حرف مفت
رادیاتم داغ کرد و لطمه زد بر مخزنم

همسرم با لنگه دمپایی که دنبالش دوید
گفتم این اسباب ها را می برم پیش ننم

رفتم از دولت بگیرم وام قرض الپس نده
گفت در حال سفر کردن به شهر لندنم

ناگهان گفتم مبادا بر نگردی از فرنگ
چونکه قاطی می کنم نوشابه را با روغنم

ماجرای اختلاس آنقدر شد پیچیده که
از بیانش می شود عاجز زبان الکنم

اقتصاد مملکت فردا که پر رونق شود
در مسیر شهرمان بی پول بنزین می زنم

 

#مهدی_سیدحسینی

@sheroshirini055
۶ / ۱ / ۱۴۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 11, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

  2. طارق خراسانی

    فروردین 11, 1403

    سلام‌ و‌ درود

    شما را باید خداوند طنز خواند
    خیلی عالی ست

    در پناه خدا 🌹

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 11, 1403

      درود استاد
      نظر لطف شما همواره شامل حال بنده است
      زنده باشید ان شاء الله 🌹🌹

  3. برهان جاوید

    فروردین 11, 1403

    درود استاد ارجمند
    ظریف و زیبا و طناز مثل همیشه
    دستمریزاد
    پاینده و پیروز باشید

    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 11, 1403

      درود جناب جاوید
      زنده باشید به مهر
      بهارتون سبز
      طاعتتون قبول حق 🌹🌹

  4. صدیقه پناهنده

    فروردین 11, 1403

    درود.لذت بردم .

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 12, 1403

      سپاس از حضور گرمتون
      همیشه شاد باشید 🌹🌹

  5. احمد محسنی اصل

    فروردین 12, 1403

    سلام و درود برشما دوست عزیز و طنز پرداز 😊😊

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 12, 1403

      درود جناب محسنی
      سپاس از حضور گرمتون 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا