🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در مکتب ادبی نورگرایی

(ثبت: 250039) مرداد 22, 1401 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی

دور از آواز مرغکان بودم

در غم شهر، نوحه خوان بودم

جانِ ارزان به دست

در کلانشهری

“قیمتِ دلخوشی _ گران” بودم

آمدم به چمن

چای می نوشم

عکس می گیرم

شعر می خوانم

و بدون حصار می نگرم

آسمان را.

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

(سروش: گونه ای از شعر پیشرو، آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، اصالتاً برای کوتاه سرایی و برپایه ی همانندگریزی در لَخت پایانی.

شعر پیشرو: آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، دارای گونه هایی همچون
سه گانی، سروش، سه گلشن، شعر سبز یا چندآهنگ و شعر تک.

مکتب ادبی نورگرایی:
مکتبی نوپا و بومی، برپایه ی
ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 23, 1401

    #مکتب_ادبی_نورگرایی

    مکتبی بومی برای شعر و ادبیات و هنر،
    مکتبی برای ایران بزرگ فرهنگی (ایران، افغانستان، تاجیکستان و…) تا در دنیای امروز، حرف بیش تری در عرصه ی ادبیات و هنر جهانی داشته باشیم.

    برای گسترش این مکتب بومی و هماهنگ با اندیشه های مشترک مان،
    نیاز به این است که شما فرهیختگان گرانقدر،
    به سرایش و هنر آفرینی
    در آن بپردازید!
    ایرانشهری سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا