🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در کنار خانواده، شادمان

(ثبت: 254606) دی 19, 1401 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
به نام درکنار خانواده، شادمان

 

بولوار باصفای بوستان

زیر عطر تازه ی درخت پُر بهار

در کنار خانواده، شادمان

ساندویچ گرم شامی لذیذ بابلی

میهمان مهربان پدربزرگ

لحظه های کم نظیر جان

جان به این سروش های مهر_جاودان

جاودان_طراوت است.

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

(سروش: گونه ای از شعر پیشرو، اصالتاً برای کوتاه سرایی و برپایه ی همانندگریزی در لَخت پایانی.

شعر پیشرو: آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، دارای گونه هایی همچون
سه گانی، سروش، سه گلشن، شعر سبز یا چندآهنگ و شعر تک.

مکتب ادبی نورگرایی:
مکتبی نوپا و بومی، برپایه ی
ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    دی 19, 1401

    لحظه های کم نظیر
    با خانواده بودن
    لذتی دارد
    طراوت این جمع
    جاودانه است

    💐🌿🌿🌿🌿🌿

    درود بر شما جناب استاد رضاپور عزیز

    از سروش های قشنگ و با احساس شما لذت می برم

    ایماژ های نستالژیک در آثار فاخرتان هویدا ست

    دل انگیز و زیباااا

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • سلام و درود و ارادت
      جناب استاد مهدی پور گرانقدر

      🌹💐🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌹
      زنده و سرزنده باشید به مهر
      💐🌿🙏🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌈

    • 🌹💐🌿🌿🌿🌿🌿🌹
      سلام و درود و سپاس فراوان استاد گرانقدرم
      زنده و سرزنده باشید در پناه مهر

      🙏💐🌿🙏🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌿

  2. سیاوش آزاد

    دی 19, 1401

    سلام
    در کنار خانواده شادمان باشید

    • سلام و درود
      ممنون
      ان شاء الله شما هم به زودی تشکیل خانواده بدهید!

    • سلام و درود و سپاس تان
      و همچنین

  3. درود ////////آموختم////🌹🌹💐💐🌿🌹

    • درود و سپاس تان
      خواهش می کنم.
      لطف فرمودید

      🌹🌹🌿🌿💐💐🙏

  4. نسرین حسینی

    دی 20, 1401

    درودها برشما جناب رضاپور ارجمند
    چقدر زیباست این حس بودن کنار هم
    انشالله که سایه پرمهرتون همیشه بالا سر خانواده باشد وکنارهم خوش وسلامت باشید
    🌺🍃🌺🍃💚💚

    • سلام و درود و سپاس از لطف شما بزرگوار
      و همچنین
      🙏🌷🍃🌷❤️❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا