🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دستان خدا

(ثبت: 245444) بهمن 29, 1400 

 

در باغِ نگاهت……

آنجا که تنه درختانت را همچون اسیری بی پناه سلاخی کرده اند.

فهمیدم که اگر دَستانِ خدا زیرِ سَرَت باشد
تنه ات را هم بِبُرَند…..
ریشه هایت دست نیافتنی است.

حسن_سهرابی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا