🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست نادان

(ثبت: 257207) اسفند 23, 1401 

 

از هنرمند می رود عزت

از خردمند می رود حرمت

به جماعت نمی رسد رحمت

جامعه، جمع زحمت و نقمت

ضرب در نکبت

به توان….

لعنت

دست نادان اگر بیفتد کار.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 23, 1401

    درود جناب رضاپور 🌷🌷

  2. س ن روشن

    اسفند 23, 1401

    بادرودواحترام،
    درست وروان وزیبا،
    آفرین براین قلم،
    🌹🌹🌹👌👌👌🌈

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 23, 1401

      سلام و درود و. سپاس از لطف شما بزرگوار
      🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌈🌸

  3. طارق خراسانی

    اسفند 23, 1401

    سلام

    عجب طوفانی برپا کرده اید!

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 23, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  4. مهرداد مانا

    اسفند 23, 1401

    دقیقا هم الان دست نادان به کار افتاده و همه ی اون بلایا که فرمودید ، نازل شدند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا