🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دفع شر

(ثبت: 243730) آذر 30, 1400 

 

در سنگر نام آوران شب را سحر کن
اشعار صلح و جنگ را آنجا ز بر کن

آنرا که قصد حمله بر این خانه دارد
در ابتدا از کار زشتش بر حذر کن

تا نوگلی پرپرشد از گلزار حسنت
رزم آوران سرزمینت را خبر کن

بی آنکه دلسوزی کنی بر فتنه جویان
آتش بریز و جانشان را پرشرر کن

با عزم راسخ صف به صف گردان به گردان
از مرزهای مرز و بومت دفع شر کن

#مهدی_سیدحسینی
۱۹/ ۱۱ / ۹۶

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 30, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . بی آنکه دلسوزی کنی بر فتنه جویان
    . آتش بریز و جانشان را پرشرر کن
    .
    . استاد ارجمند خرسندم که خیر مقدم می گویم 🌺
    . به محفل پاک دوستی ها خوش آمدی 🌺
    . و چه جالب با سروده ای فوق زیبا 🌺 و
    . تشویق وطنخواهان که دشمن همین جاست
    . در انتظار اشعار دیگرتان هستم
    . سر ارادت ما و آستان حضرت دوست 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. طارق خراسانی

    آذر 30, 1400

    سلام و درود بر حضرت حسینی

    خیرمقدم 🌹
    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید ❤️

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. صفا یغمایی

    دی 1, 1400

    سام و درود زیباودلنشین بود استاد موید باشید🙏🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا