🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 1773) خرداد 30, 1395 

دلتنگ که می شوی

با قرص های خوابت

اسمش را می نویسی

و مابقی را قورت می دهی

حرف میزنی و کم کم

حرف های اخرت

طعم هذیان میدهد

جعبه ی قرص ها را بر میداری

قرص ها و خودت را درون جعبه میگذاری

و برای همیشه در را می بندی.

مینا امینی

خرداد 95