🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلیل من …

(ثبت: 269406) اردیبهشت 11, 1403 

 

هزار شعر نوشتم ؛ هزار دکلمه کردم
نیامدی و ندیدی ؛ تو را که زمزمه کردم

هزار لحظه به یادت ؛ نشستم و ننشستی
ز یاد تو نگسستم ؛ ز یاد من تو گسستی

بیا به مصرع شعرم ؛ نشان بده که همانی
به یاد من پر شعری ؛ ز شوق من فورانی

بیا دوباره کنارم ؛ از عشق پر شررم کن
و با صدای عزیزت ؛ دوباره داغ و‌ترم کن

کجاست مطلع شعری ؛ که خالی از تو بماند
که از تو شعله نگیرد ؛ تهی ز عشق تو ماند

بیا دوباره به شعرم ؛ سرود من نفس توست
هزار قصه نوشتم ؛ دلیل من عبث توست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1403

    سلام و عرض خیرمقدم
    غزل زیبایی ست
    خدا رحمت کناد زنده یاد مهرداد اوستا را که در این وزن سروده اند:
    وفا نكردي و كردم، خطا نديدي و ديدم
    شكستي و نشكستم، بُريدي و نبريدم
    اگر ز خلق ملامت، و گر ز كرده ندامت
    كشيدم از تو كشيدم، شنيدم از تو شنيدم
    در پناه خدا😐

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 12, 1403

      سلام و صد سلام،
      افتخاری است که شعر بنده توسط دوستان خوانده میشود.
      سروده ی بنده کجا و غزل جناب اوستا کجا،
      بنده تنها به لحاظ آشنایی با وزن موسیقایی، کمی توان قراردادن کلمات روی وزن نصیبم شده.
      با قالب ها آشنایی کامل ندارم و تنها احساسم را بروز میدهم.
      به قول آن دوستی که گفته است هرچه مبین احساس انسان در قالبی موزون باشد، شعر است.

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 12, 1403

      باز هم ممنون که کلام بنده را در کنار غزل زیبای جناب اوستا قرار دادید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا