🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل در گرو توست…

(ثبت: 269890) خرداد 3, 1403 

 

صاف شو با من همه هست و نیست
‎با تو در این مرثیه باید گریست
‎میروم اما دل من پیش توست
‎رفتن من عاقبت قصه نیست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا