🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امید

(ثبت: 269529) اردیبهشت 21, 1403 

 

در این میانه شلوغ، تو را نگاه میکنم
تو نیستی کنار من، من عزم راه میکنم
سوا ز جمعیت شدم، جدا ز شو‌ر و همهمه
سقوط یک صعود را، نظر به آه میکنم
شب از ستاره ها پر است، من از ستاره ام تهی
شکست یک ترانه را، به دل نگاه میکنم
من از غم فراق توست، ترانه ساز میکنم
وگرنه در فشار و درد، مرا تباه میکنم
شکوه شعر عشق را، به لحن های گونه گون
به چیدمان واژه ها، جلال و جاه میکنم
من عاشقم به عاشقی، ولی نه بی وجود تو
بدون عشقِ تو، به عشق، به شک نگاه میکنم
روا نبود بی تو من، دل از دیار بگسلم
بدون عطر بودنت، شبم سیاه میکنم
نگاه میکنم به دور ، به شهرهای آرزو
تولد تو را صبور، امید راه میکنم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا